|
WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olek
Dołączył: 14 Lip 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 9:44, 14 Lip 2021 Temat postu: Czy można zastosować taki wałek ? |
|
|
Witam.
Kupiłem Camaro 5 gen. 2011r. Pojemność 6.2, świadomie z uszkodzonym silnikiem. Mój silnik to GM typ L99, ze względu na trufną dostępność takiego motoru, kupiłem słupek silnoka z Cadillac Escalade z bliźniaczym silnikiem o symbolu L92. Moc mają tę samą z tym że w Camaro dodatkowo jest aktywny system wyłączania cylindrów tzw. (AFM, DoD) różnica występuje w parametrach wałka rozrządu. Silniki posiadają VVT, pytanie moje brzmi jakie będą następstwa zastosowania wałka który znajduje się w silniku L92 i jaki wpływ (korzystny,niekorzystny) bedzie miało zastosowanie takiego rozwiązania. Mojego wałka z L99 nie mogę użyć ponieważ uległ usxkodzeniu. Poniżej parametry wałków:
Mój OEM z L99 - 195°/201°, valve lift - int 0,500/exh 0,492
OEM z L92 - 198°/209°, valve lift - int 0,500/exh 0,500
Z góry dziękuję za odpowiedź. Tel 509140993.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 12:23, 17 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
Dzień dobry,
A czy wałki z obydwu silników konstrukcyjnie są takie same? Czy wersja z AFM nie ma jakichś dodatkowych czujników lub impulsatorów na wałkach?
Jeżeli są takie same, to zastosowanie wałków L92 powinno zwiększyć minimalnie moc i moment silnika ze względu na dłuższe czasy otwarcia zaworów. Ale wzrost będzie około 1-2%.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|