|
WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiotrekS
Gość
|
Wysłany: Nie 20:58, 07 Lip 2013 Temat postu: Wałek sportowy Fabia I 1.4 16v 80KM |
|
|
Witam,
Znalazłem w ofercie firmy dwa wałki, które są dedykowane do silnika 1,4 16v z grupy VW:
1) WS VW.26690
2) WS VW.26680
Mam kilka pytań:
1)Proszę o informacje czym różnią się między sobą oraz czy mogą być zastosowane w moim silniku (rok produkcji VI/VII 2006).
2) Proszę również o informacje jakie jeszcze zmiany powinny zostać dokonane przy wymianie takiego wałka (poza przeprogramowaniem komputera)
3) Planowałem przy okazji wymienić również dolot (np. na ten z wersji 1.4 16v 101KM)+filtr stożkowy+przepustnicę także z wersji 1.4 16v 101KM oraz kolektor ssący z VW polo GT (ewentualnie) - czy to w całości będzie miało sens?
Oczywiście nie chciałbym "szaleć" ze zmianami, mając na względzie codzienną eksploatację auta
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 14:13, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
Wałek 26680 to wałek ssący a 26690 wydechowy. Są to wałki wyczynowe przeznaczone na tor.
Jesteśmy w stanie wykonać wałki typu GT do codziennej eksploatacji w cenie 2000 zł brutto za komplet. Termin wykonania 3-4 tygodnie od daty zamówienia.
Wymienione przeróbki powinny dobrze się sprawdzić – na końcu, po zmontowaniu wszystkiego przestrojenie komputera lub zastosować np.: Peegy Box Ecu Mastera.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 21:35, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Witam.
Odkopię kotleta bo mam taki silnik z tym, że o seryjnej mocy 75KM (1.4 16V BKY).
Obecnie bez strojenia i bez większej ingerencji w dolot i wydech mam 106KM.
Teraz będę robił wydech i dolot. Potem myślałem zrobić strojenie ale właśnie myślę o wałkach.
Wałki założyć przed czy po wydechu dolotu?
Na chłopski rozum to po bo przecież trzeba dostosować te rzeczy do wałków.
I jeszcze jedno pytanie. Ile takie wałki by kosztowały (komplet we wspomnianej wersji GT)?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 13:03, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Witam,
Najlepiej jest zamontować wszystko razem i potem stroić.
Koszt wałków orientacyjny to 2100 zl brutto za komplet. Termin wykonania 3-4 tygodnie.
Prawdopodobnie będziemy potrzebować oryginalne wałki do pomiarów.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:24, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A jaka będzie cena wałków GT/R? Bo może nie warto się szczypać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 9:33, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cena wałków GT/R będzie taka sama.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|