|
WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MArcin91
Dołączył: 08 Paź 2019
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:52, 08 Paź 2019 Temat postu: Wałek do nietypowo zmodyfikowanego 126p |
|
|
Posiadam 126p elx 650 turbo z przeznaczeniem do miasta. Pomału przymierzam się do zbudowania drugiego silnika typowo przygotowanego pod doładowanie (aktualny to 100% seria) i zastanawiam się nad jakimś sportowym wałkiem. Z teorii wiem że wałek do turbo nie powinien być zbyt "ostry". Zastanawiam się nad wałkiem FT.20020 lub FT.24820. Jaka jest ogólnie różnica między nimi. Czy w moim przypadku warto iść w np. nieśmiertelne 385 lub "ostrzejsze" pomimo fabrycznego stopnia sprężania?
Nie zależy mi na kręceniu wyżej niż 5500-6000rpm (mimo że aktualnie mimo seryjnego wałka dokręca się do 7k rpm).
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 9:19, 10 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Dzień dobry,
Do takiego zastosowania polecam wałek 20020.
Warto zamontować koło rozrządu z regulacją kątową, w celu dopasowania odpowiedniego ustawienia wałka do osiągów.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|