Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK
Forum o wszystkim co zwi±zane z wa³kami rozrz±du
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

walek civic d16w3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna -> SPORTOWE WA£KI ROZRZ¡DU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
ditfa
Go¶æ






PostWys³any: Nie 13:18, 06 Lis 2011    Temat postu: walek civic d16w3

Witam

Za jaki¶ czas potrzebowa³ bym walka do takiego silnika w wersji GT b±d¼ R.
Silnik jest to wersja sohc bez vteca wystêpuj±ca w angielskiej wersji.

Zmiany w silniku :

T³oki z 1,4 z p³ytszym denkiem zwiêkszaj±ce kompresje, szlif bloku i g³owicy do CR ok 11:1

G³owica: powiêkszone, polerowane kana³y wydechowe, powiêkszone kana³y dolotowe.

Porting pompy oleju

Wydech: kolektor 4-2-1 (chinol) reszta wydechu z wersji vti

Dolot: z wersji vtec (d16z6), wiêksza przepustnica, prawdopodobnie z portingiem + dolot simoty tiny.pl/h1np7

Do tego oczywi¶cie regulowane kó³ko rozrz±du i strojenie.

Z tego co znalaz³em o seryjnym walku rozrz±du
Cytat:
D16W3
IN - 35.018 krzywka A
34.734 krzywka B
EX - 37.904


Niestety te numery to dla mnie czarna magia. Wizualnie wygl±da to tak jak by jedna krzywka otwiera³a i zamyka³a zawór wcze¶nie ni¿ druga. Jaki to ma wp³yw na parametry silnika?

To na czym zale¿y mi po zmianie walka to poprawa osi±gów w ¶rednim i górnym zakresie obrotów


Z góry dziêkuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Piotr_Swiatek




Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów

Sk±d: Bydgoszcz

PostWys³any: Pon 14:53, 14 Lis 2011    Temat postu:

Witam,

Podane przez Pana parametry wa³ka rozrz±du, to maksymalny wymiar krzywki, mo¿liwy do zmierzenia suwmiark±. W silniku zastosowano jeden wzór krzywek wydechowych i dwa ss±cych. To rozwi±zanie mo¿e wprowadzaæ dodatkowe zawirowania mieszanki paliwowej w komorze spalania, co mo¿e skutkowaæ lepszym nape³nieniem.

Oczywi¶cie do takiego silnika jeste¶my w stanie zaprojektowaæ wa³ek sportowy typu GT/R zwiêkszaj±cy osi±gi silnika w ¶rednim i górnym zakresie obrotów. Koszt takiego wa³ka to 1250 z³ brutto (cena na rok 2011). Bêdzie nam potrzebny oryginalny wa³ek na wzór.

Je¶li bêdzie Pan zainteresowany kupnem wa³ków, proszê o kontakt z naszym dzia³em sprzeda¿y:
tel. +48 52 379 66 05
tel. +48 52 379 87 20
gsm: +48 609 034 300
(czynne od 8 do 16, pon-pt).

Pozdrawiam,

Piotr ¦wi±tek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna -> SPORTOWE WA£KI ROZRZ¡DU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo¿esz pisaæ nowe tematy
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin