|
WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blondyn__
Gość
|
Wysłany: Pią 15:38, 05 Paź 2012 Temat postu: Wałek 343GT |
|
|
Witam
Mam pytanie odnośnie wałka 343GT czy był on przez Państwa produkowany i jakie ewentualnie należałby zrobić modyfikacje do tego wałka(głowica , koło itp) i czy jest lepszy od 385 ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 9:17, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Witam,
Produkujemy wałek 1343.GT (aktualne oznaczenie: FT.20010). Jest to wałek sportowy do codziennej jazdy. Zalecane przeróbki:
- wyprzedzenie statyczne zapłonu - ok.15 stopni
- planowanie głowicy silnika o 1,8÷2,0mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typuWUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25÷45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- przefazowanie kątowe całego wałka w celu uzyskania najkorzystniejszych czasów otwarcia zaworów
Poniżej porównanie wałków GT.1343 i R.385 (aktualne oznaczenie: FT.20000):
(1343 / 385)
Wznios: 7,00 / 7,20 mm
Czas otwarcia: 276 / 298 stopni
Większą moc można uzyskać zakładajać wałek 385, jednak wskazane będą większe przeróbki, ponieważ jest to wałek przeznaczony do rajdów. W porównaniu do 1343 silnik będzie słabszy w dolnym zakresie obrotów (do 2,500) a mocniejszy w górnym.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|