|
WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAX
Gość
|
Wysłany: Czw 22:35, 27 Wrz 2012 Temat postu: sportowy wałek do 307 2.0 16v |
|
|
Witam mam peugeota 2.0 16v mam przelotowy układ wydechowy,kolektor wydechowy ,,baran'' owiniety bandarzem termoizolacyjnym,powiekszone kanały wlotowe i wylotowe w głowicy,splanowana głowica 1 mm kolektor ssący zmieniony z długiego na krótki o wiekszej średnicy,filtr powietrza sportowy,odchudzone koło zamachowe 6,9 na 4,7. przed modyfikacjami na hamowni było 130 KM po modach nie mierzyłem ale coś przybyło koników bo czuć różnice. Mój cel to moc około 170 KM czy montarz sportowych wałków i zestrojenia tego wszystkiego do kupy może mi dać moc w tych okolicach?? Które wałki bym musiał założyć i jaka by była ich cena? Aktualnie autko pali mi 9l bp o ile wzrazta spalanie po montarzu takich wałków? Z góry dziękuje za odpowiedz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol Grzeszczuk
Gość
|
Wysłany: Czw 8:34, 04 Paź 2012 Temat postu: Wałek do Peugeota |
|
|
DZień dobry.
By precyzyjnie dobrać wałki do pańskiego samochodu musimy wiedzieć jaki to rocznik auta no i kod silnika.
Cena wałków to 2090 zł za KPL.
Pozdrawiam Karol
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 22:58, 27 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Przepraszam zę tak długo nie odpisywałem,od tamtej pory wiele sie zmieniło teraz mam założony silnik z 407 2.2 16v 163 KM EW12j4 ma zmienne fazy na wałku ssącym,głowica splanowana 1mm. Na chwile obecną silnik nie został jeszcze zestrojony z ecu, kolektor ssący,cały układ wydechowy,koło zamachowe zostało w samochodzie bo pasuje do tego silnika. Chciałbym sie dowiedzieć jakiej mocy moge sie spodziewac po montarzu wałków i o ile wzrośnie spalanie jesli normalnie pali okolo 9l./100km. Jakie wałki pan proponuje? ile trzeba czekać na nie i czy cena jest podobna do tych z 2.0 ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 11:28, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Należy zastosować wałki nieco dłuższe niż GT typu GT/R lub R o czasie otwarcia 260 – 270 stopni. Potem należy przestroić elektronicznie komputer wtryskowo-zapłonowy lub lepiej zastosować komputer programowalny np. DTA lub Mega Squirt, Autronic i podwyższyć limiter prędkości obrotowej do około 8000 – 8500 obr/min. Realna moc 170 – 180 KM. Zużycie paliwa zależy od sposobu jazdy – większe będzie przy używaniu pełnej mocy silnika. Cena wałków minimum 2090 PLN za komplet (może być wyższa w zależności od budowy wałka). Możemy takie wałki zaprojektować i wykonać.
pozdrawiam,
Lech Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|