|
WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Forum o wszystkim co zwi±zane z wa³kami rozrz±du
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
GHOSTFACE318
Do³±czy³: 30 Sie 2009
Posty: 2
Przeczyta³: 0 tematów
|
Wys³any: Pi± 22:30, 24 Lut 2012 Temat postu: opel x30xe v6 |
|
|
w katalogu niema nic do x30xe , a do pewnego kadetta wsadzili¶cie pare lat temu wa³ki podobno 294stopnie z piêknym wynikiem, teraz w corsie ten piêkny wynik .
jest mo¿liwo¶æ kupienia takich wa³ków i ile one kosztuj±?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Piotr_Swiatek
Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów
Sk±d: Bydgoszcz
|
Wys³any: Wto 9:01, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Witam,
Takie wa³ki mo¿emy zrobiæ na zamówienie w cenie 2800 z³ za komplet 4 wa³ków. Termin wykonania 4 tygodnie i trzeba przys³aæ wa³ki seryjne na wzór.
Pozdrawiam,
Piotr ¦wi±tek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
sipa666
Do³±czy³: 28 Sty 2014
Posty: 4
Przeczyta³: 0 tematów
|
Wys³any: Wto 1:47, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
witam.
troszke odswieze temat.
jaki bylby obecnie koszt dorobienia walkow ssacych do x30xe ? chodzi wylacznie o te dwie sztuki. 2012r. za 4 szt. bylo 2800, za dwie sztuki to polowe tyle?
pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Piotr_Swiatek
Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów
Sk±d: Bydgoszcz
|
Wys³any: Wto 11:15, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
Aktualna cena za dwa wa³ki ss±cy typu GT do Opla X30XE to 1513 z³ brutto.
Pozdrawiam,
Piotr ¦wi±tek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
sipa666
Do³±czy³: 28 Sty 2014
Posty: 4
Przeczyta³: 0 tematów
|
Wys³any: Nie 20:45, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
wlasnie doszly do mnie wa³ki dorabiane u Was, kupione okazyjnie
silnik x30xe
maja oznaczenie na koncu wa³ka: 438
macie jakis spis albo archiwum, zeby sprawdzic ich dok³adne parametry?
czyzby moglyby byæ to te s³ynne wa³ki, o jakich pisa³ kolega w pierwszym po¶cie? 294 stopnie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Piotr_Swiatek
Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów
Sk±d: Bydgoszcz
|
Wys³any: Wto 10:39, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
438 to stare oznaczenie wa³ka typu GT do silnika X30XE. Parametry wa³ka:
Luzy zaworowe: hydr.
Czas otwarcia: 253° / 253°
Czas otwarcia (dla 2,0 mm): 204° / 204°
Wznios: 10,50 / 10,50 mm
Pozdrawiam,
Piotr ¦wi±tek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
sipa666
Do³±czy³: 28 Sty 2014
Posty: 4
Przeczyta³: 0 tematów
|
Wys³any: Wto 23:14, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
zbocze troche z tematu, ale caly czas w temacie x30xe.
Panie Piotrze, czy dorabiacie lub przerabiacie seryjne ko³a rozrz±du na regulowane?
jestem zainteresowany takimi ko³ami, ale mam troche problem z informacjami kto moze przerabiac
pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Piotr_Swiatek
Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów
Sk±d: Bydgoszcz
|
Wys³any: Wto 10:09, 25 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Przerabiamy ko³a rozrz±du na regulowane w cenie 250 z³ brutto za sztukê dla typowych kó³.
Musia³bym zobaczyæ zdjêcia kó³ od X30XE ¿eby wyceniæ ich przeróbkê.
Pozdrawiam,
Piotr ¦wi±tek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Bobslej89
Go¶æ
|
Wys³any: Czw 18:20, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jaki jest koszt 4 wa³ków do x30xe ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Piotr_Swiatek
Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów
Sk±d: Bydgoszcz
|
Wys³any: Wto 11:49, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
Komplet 4 wa³ków do x30xe to koszt 3026 z³ brutto. Termin realizacji 3-4 tygodnie od zamówienia.
Pozdrawiam,
Piotr ¦wi±tek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
sipa666
Do³±czy³: 28 Sty 2014
Posty: 4
Przeczyta³: 0 tematów
|
Wys³any: Wto 16:49, 27 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Witam.
Zas³ysza³em ostatnio pare mitów z ro¿nych ciekawych ¼róde³, od ludzi którzy troche w tym siedz±.
Chce zapytac rownie¿ tutaj.
Czy warto miec wiêkszy wznios walka ss±cego niz wydechowego? Moze daæ to lepsze efekty niz przy walkach obydwu o tym samym wznios³e?
Dajmy na to silnik x30xe i trzy konfiguracje wa³ków:
1) 4x 10.50mm/253*
2) 2x 10.95mm/280* ss±cy i 2x 10.50mm/253* wydechowy
3) 2x 10.95mm/280* ss±cy i 2x 10.90mm/276* wydechowy
Która konfiguracja moze daæ najlepsze efekty?
Seryjne walki maj± 10.0mm/238*.
O przeróbkach dolotu, g³owicy, wydechu, stopniu sprê¿ania juz nie wspominam - czekamy tylko na info na których walkach sk³adaæ potwora
Pzdr!
Ostatnio zmieniony przez sipa666 dnia ¦ro 11:40, 28 Gru 2016, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Piotr_Swiatek
Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów
Sk±d: Bydgoszcz
|
Wys³any: Wto 9:08, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Witam,
Wznios nie ma takiego du¿ego znaczenia jak czasy otwarcia zaworów. W silnikach sportowych zwykle robi siê krzywki ss±ce d³u¿sze od wydechowych oko³o 10 stopni. Je¿eli firma produkuje równe krzywki ss±ce i wydechowe to w samochodach seryjnych najczê¶ciej robi to w celu obni¿enia kosztów produkcji.
Najlepsze efekty powinna daæ konfiguracja 3.
Pozdrawiam,
Piotr ¦wi±tek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mo¿esz pisaæ nowe tematy Mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|