|
WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
H4RY
Gość
|
Wysłany: Pią 3:41, 04 Sty 2013 Temat postu: Jaki wałek rozrządu do 126p 800ccm kjs |
|
|
Witam,
Buduję silnik na cylindrach i tłokach od garbusa oto dokładne parametry:
- głowica od cc700 -3mm, zaspawane kanały wodne, chłodzenie puszczone poziomo i obieg wymuszony za pomocą niewielkiej elektrycznej pompy wody,
- analogicznie zawory od cc700,
- gaźnik S2HR nieco podniesiony,
- zmodyfikowany dolot,
- koło zamachowe 3,2kg,
- polerowane i odchudzone korbowody,
- aluminiowy wentylator,
- chłodnica oleju,
- wydech typu "TS",
Chciałem się zapytać, jaki wałek rozrząu Państwo proponujecie do tak zmodyfikowanego silnika.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 11:21, 09 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
"Do takich większych pojemności polecam wałek 385 – da dobre osiągi a przede wszystkim elastyczny i momentowy silnik.
pozdrawiam,
Lech Świątek"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krz_siu
Gość
|
Wysłany: Pon 13:16, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
planuję złożyć podobny silnik na tłokach i cylindrach od garbusa, jednak na normalnej głowicy z rozdzielonymi kanałami ssącymi i gaźnikiem poziomym dwu gardzielowym Solex PHH 32. Samochód przeznaczony będzie do kjs-ów.
Zgodnie z Pana radą pewnie zdecyduję się na wałek 385. Mógłby Pan doradzić jaki najlepiej zastosować stopień sprężania?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Krzysztof
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 7:43, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
"Przy takiej konfiguracji, która daje dobre napełnienie nie należy stosować wysokiego stopnia sprężania. W granicach 8 – 8,5. Głowicę planować 1,7 – 2 mm. Przy większych wartościach planowania i jeżeli podczas jazdy okaże się, że następuje zjawisko spalania stukowego należy obniżyć stopień sprężania podkładkami np.: z blachy miedzianej lub aluminiowej (zamiast uszczelki) pod głowicą
pozdrawiam,
Lech Świątek"
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|