 |
WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Forum o wszystkim co zwi±zane z wa³kami rozrz±du
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
gosciu
Go¶æ
|
Wys³any: Czw 0:02, 19 Mar 2009 Temat postu: honda civic EJ2 |
|
|
Witam.
Auto: Honda Civic '95 EJ2 Silnik D15B7
Zastanawiam sie nad przerobieniem silnika tzn maksymalny wzrost mocy przygotowanie auta do 1/4 mili. Dwie opcje zmiana glowicy od silnika D16A6 tzn vtec ( plus tloki korby kanaly wydech itd) co da przyrost mocy do ok. 140 km lub pozostac na starej glowicy plus sportowy walek plus inne dodatkowe wymagane modyfikacje.
A oto moje pytanko: czego moge sie spodziewac po zamontowaniu sportowego walka z waszej firmy i jakie byly by orietacyne koszta.
Moze jakies sugestie dotyczace wyboru walka.
Z gory dziekuje za wszelkie informacje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
gosciu
Go¶æ
|
Wys³any: ¦ro 20:03, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
widze ze pospieszylem sie w poprzednim poscie z podziekowaniem za informacje bo zadnej informacji nie otrzymalem. Swiadczy to o podejsciu "firmy" do potencjalnego klienta a szkoda bo myslalem ze firma dba o klientow ale jak widac ma ich za przeproszeniem gdzies. No nic na szczescie jest wiecej firm zajmujacych sie sportowymi walkami moze nie polskie ale przynajmniej dbaja o klienta.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
¦WI¡TEK - SPORT
Do³±czy³: 02 Kwi 2009
Posty: 38
Przeczyta³: 0 tematów
|
Wys³any: Czw 13:38, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Witam
Forum jest nowym sposobem w firmie ¦WIATEK komunikowania sie z klientami wiêc moga tu wystapic problemy wieku dzieciecego. Pewniejszym do tej pory sposobem by³ poczta elektroniczna ale jezeli jestem na urlopie to tez sie termin wyd³uza.
Do sedna sprawy:
Auto ma byc tylko do wy¶cigów na 1/4 czy jest to równiez auto do jazdy codziennej
Auto które ma byc uzytkowane na codzieñ musi posiadaæ walory auta nadajacego sie do takieo uzytkowania, natomiast auto do sportu zazwyczaj nie nadaje sie do jazdy codziennej.
Odno¶nie przeróbek silnika do sportu to: wa³ek rozrzadu, modyfikacja g³owicy, uk³ad wydechowy, kolektor dolotowy i oczywiscie na koniec strojenie.
Co do samych wa³ków to mo¿emy wykonac wa³ki w róznych konfiguracjach, o róznych ca³kowitych czasach otwarcia. Dobieramy parametry krzywek w zaleznosci od ca³kowitej konfiguracji silnika, tak wiêc do silników seryjnych stosujemy wa³ki GT nadajace sie do codziennej eksploatacji a do silników przerobionych ekstremalnie stosujemy wa³k o oznaczeniu W lub SPECJALNE robione wed³ug parametrów zadanych przez zamawiajacego. . Wykoujemy równie¿ wa³ki oznaczane jako R.
Tak wiec zastosowany rodzaj wa³ka i przyrosty mocy uzaleznione sa od ca³ej konfiguracji silnika.
Mo¿na przyj±c, ¿e na wa³kach GT uzyskujemy przyrost 10 - 20 % mocy.
Do silników hondy z systemem VTEC nie mamy opracowanych wa³ków.
Odnosnie kosztów odsy³am do naszej strony internetowej i do katalogów wa³ków.
Wa³ek do Hondy SOHC w wersji GT kosztuje 1190 z³ brutto
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
gosciu
Go¶æ
|
Wys³any: Czw 20:26, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Witam.
Nie mialem pojecia o urlopie. Ok rozumiem.
A wiec do rzeczy:
Auto tylko przeznaczone bedzie do 1/4 mili.
O co mi chodzi, czy da sie ustalic jakiego przyrostu mocy mozna oczekiwac od wa³ka typu "R" jesli zalozymy ze w silniku zostanie zrobiony dolot, g³owica, wydech, t³oki, ko³o zamachowe, zakres obrotów pracy silnika 3,5 do 8 tys obr/min.
Zdaje sobie sprawe ze takie teoretyczne "gdybanie" nie odda tego co naprawde siê osiagnie ale rozwieje to moje watpliwosci jesli chodzi o zmiane glowicy i inne przeróbki w silniku. generalnie chce wycisnac z silnika wszystko z glowica typu V-tec latwiej osiagnac moc ale jest problem z ostrymi wa³kami wiec zostaje cos czego nie przeskocze, za to na sohc latwiej dostac ostre wa³ki tylko nie wiem czego sie spodziewaæ.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
¦WI¡TEK - SPORT
Do³±czy³: 02 Kwi 2009
Posty: 38
Przeczyta³: 0 tematów
|
Wys³any: Pi± 11:51, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Witam
potrzebuje konkretniejsze informacje:
co oznacza zwrot "zrobiony dolot"
- czy bêdzie nowy kolektor dolotowy na czterech przepustnicach,
- czy bedzie przerobony ( wypolwerowny ) seryjny kolektor
- czy tylko to co jest przed przepustnica bedzie zmieniane
- jest jeszce wiele kombinacji
To samo dotyczy t³oków wydechu, ko³a zamachowego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Mo¿esz pisaæ nowe tematy Mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|