|
WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 0:50, 09 Maj 2015 Temat postu: Clio II 06' 1.2 8v 58km wałek do kjs |
|
|
Witam.
Robiliście może wałki do tej jednostki? Jeśli tak to jakich przyrostów oczekiwać? Jedna wersja bez modyfikacji głowicy i ze zrobioną głowicą. Jeżeli robiie tesz głowice to jakie koszty?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 11:48, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
Robiliśmy wałki do starszej wersji silnika. Do KJS-ów możemy wykonać wałek typu GT lub trochę mocniejszy GT/R. Przyrost mocy przy wałku GT wyniesie około 10-15% a przy GT/R 15-20%. Po montażu wałka konieczne jest strojenie silnika.
Obróbka głowicy doda jeszcze około 5% mocy. Dobrze byłoby też zamontować sportowy układ wydechowy i ssący o większych przekrojach, np. od większego silnika.
Koszt wałka to 1045 zł brutto. Termin wykonania 3-4 tygodnie. Potrzebowalibyśmy wzór wałka do pomiarów.
Modyfikacja głowicy czyli obr kanałów to koszt 1200zł brutto. Do tego trzeba doliczyć koszty prowadnic + uszczelniaczy zaworowych ewentualnie zaworów.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:37, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za odpowiedź.
Czy robicie zawory na trzy kąty z tym portingiem? Ile trzeba dopłacić?
I jeszcze jakie kąty i wzniosy miała by wersja gt/r ?
Strojenie rozumiem fabrycznego ecu? Robicie takie strojenia?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 9:20, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
Gniazda tak się profiluje zawsze. Natomiast zaworów nie przerabiany stosujemy
fabryczne kąty przylgni.
Wałek miałby około 260 stopni
Kąty:
OS 30
ZS 50
OW 60
ZW 20
Kąt a =105 stopni
Wznios 20% więcej od seryjnego
Można stroić fabryczne ECU, jednak my takiej usługi nie wykonujemy. Możemy zamontować komputer ECU Master i wystroić silnik.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|