Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK
Forum o wszystkim co zwi±zane z wa³kami rozrz±du
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

BMW m20 2.7i

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna -> SPORTOWE WA£KI ROZRZ¡DU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Bartek-Carfix
Go¶æ






PostWys³any: ¦ro 22:39, 27 Pa¼ 2010    Temat postu: BMW m20 2.7i

Witam.
Chcia³bym otrzymac informacje, w jaki sposób mogê uzyskac jak najlepszy efekt(wydatek) po przeróbe silnika. Jest to silnik m20, z do³em od ety (m20b27) i gór± od (m20b25). Uzyskam w ten sposób wiêksz± pojemno¶æ (inny skok t³oka), i inny stopieñ sprêzania. Mysle ze stopien sprezania bedzie na poziomie 9.5:1. Zastosujê wa³ek Swi±tka, który kupilem juz kilka lat temu. Jest to wa³ek o wzniosie 7.2, i czasie otwarcia 259. Prze³o¿enie krzywki zaworowej wynosie 1.517, czyli wznios zaworu ok 11mm. Uk³ad zasilania wolnossacy.
Ko³o zamachowe lekkie, oraz wolny uk³ad wydechowy (bez kolektora).

Co moge poprawiæ, by uzyskac najwieksza moc i moment obrotowy?
W jakim zakresie powinien kszta³towac sie optymalny dla tego rozwi±zania stopieñ sprêzania? A moze zastosowac oryginalny wa³ek z silnika m20b25??
Czy zastosowac wtryskiwacze o wiêkszej wydajno¶ci?

Liczê na Wasza pomoc...

Pozdrawiam
bartek
Powrót do góry
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna -> SPORTOWE WA£KI ROZRZ¡DU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo¿esz pisaæ nowe tematy
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin