|
WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Forum o wszystkim co zwi±zane z wa³kami rozrz±du
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Bartek-Carfix
Go¶æ
|
Wys³any: ¦ro 22:39, 27 Pa¼ 2010 Temat postu: BMW m20 2.7i |
|
|
Witam.
Chcia³bym otrzymac informacje, w jaki sposób mogê uzyskac jak najlepszy efekt(wydatek) po przeróbe silnika. Jest to silnik m20, z do³em od ety (m20b27) i gór± od (m20b25). Uzyskam w ten sposób wiêksz± pojemno¶æ (inny skok t³oka), i inny stopieñ sprêzania. Mysle ze stopien sprezania bedzie na poziomie 9.5:1. Zastosujê wa³ek Swi±tka, który kupilem juz kilka lat temu. Jest to wa³ek o wzniosie 7.2, i czasie otwarcia 259. Prze³o¿enie krzywki zaworowej wynosie 1.517, czyli wznios zaworu ok 11mm. Uk³ad zasilania wolnossacy.
Ko³o zamachowe lekkie, oraz wolny uk³ad wydechowy (bez kolektora).
Co moge poprawiæ, by uzyskac najwieksza moc i moment obrotowy?
W jakim zakresie powinien kszta³towac sie optymalny dla tego rozwi±zania stopieñ sprêzania? A moze zastosowac oryginalny wa³ek z silnika m20b25??
Czy zastosowac wtryskiwacze o wiêkszej wydajno¶ci?
Liczê na Wasza pomoc...
Pozdrawiam
bartek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Mo¿esz pisaæ nowe tematy Mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|