Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

BMW E36 M40 1.8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość
Gość






PostWysłany: Pon 2:41, 13 Sty 2014    Temat postu: BMW E36 M40 1.8

Witam.

Proszę o informacje odnośnie tego czy można przerobić standardowy wałek od BMW E36 M40b18 na model GT do codziennego użytku na ulicę ?

Drugie pytanie dotyczy ceny gotowego wałka GT oraz tego czy jego stop jest twardszy od seryjnego ?
Powrót do góry
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek




Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 12:38, 15 Sty 2014    Temat postu:

Witam,

Niestety nie można przerobić oryginalnego wałka na sportowy.

Mamy w ofercie nowy wałek typu GT o numerze 20280 w cenie 1087,20 zł brutto.
Wałek jest bardziej odporny na ścieranie od dostępnych na rynku zamienników. Musi być montowany z nowymi dźwigienkami (kosz u nas 19,31 zł za dźwigienkę).

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 15:24, 23 Sty 2014    Temat postu:

Dziękuję za informację.

Chciałbym się jeszcze zapytać, czy po zamontowaniu wałka typu GT spadnie dynamika w dolnym zakresie obrotów silnika i jego elastyczność ? Tzn. czy np. w ruchu ulicznym trzeba będzie wyżej "kręcić" silnik ?

Jeżeli auto posiada już zmienione oprogramowanie silnika i dodatkowo zdecyduję się na montaż wałka typu GT. To czy to oprogramowanie będzie aktualne, czy trzeba będzie zastąpić je nowym ?

W przypadku tego silnika, na ilu procentowy wzrost mocy można realnie liczyć ?
Powrót do góry
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek




Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 13:32, 28 Sty 2014    Temat postu:

Na wałku GT moment zmniejsza się około 5% poniżej 3000 – 3200 obr/min a podwyższa się powyżej.

Po każdorazowym wymianie wałka na inny rodzaj należy przestroić komputer.

Dla tego silnika przyrost mocy przy wałku GT może wynieść około 5-8%.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin