|
WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojciech H.
Dołączył: 03 Kwi 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 21:22, 03 Kwi 2015 Temat postu: 126p walek na gaźniki dwugardzielowe |
|
|
Witam mam następujące przeróbki :
- głowica obrobione kanały powiększony wlot pod kolektor abarth na gaźniki dwugardzielowe, -4mm plan ale podkładkami chce -3mm .
- gaźnik weber dgf z pandy.
- zamach 4, 5 kg pewnie zrobię,
- Alu wentylator miska pokrywa zaworow i wentylatora abarth,
- Narazie tłumik Michel fl ake będzie lepszy.
Jaki walek będzie najlepszy ? Najlepiej z góra lepsza
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 13:09, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
Do tych przeróbek zalecamy wałki:
[link widoczny dla zalogowanych]
lub dla uzyskania maksymalnych mocy przy wyższych obrotach:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:28, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
a jaki jest cały koszt z wysyłka i czas realizacji?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojciech H.
Dołączył: 03 Kwi 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 20:32, 08 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A mogę dać pod głowice np 3 uszczelki pod głowice miedziane w celu najlepszego wykorzystania walka ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 13:01, 14 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
Co do kosztu wysyłki i terminu realizacji proszę się skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta:
Marta Żmijewska
Mariusz Krzynowek
TEL. +48 52 379 66 05
KOM. +48 603 674 225
W silniku najważniejszy jest stopień sprężania. Nie może być za duży ani za mały – w 126p planowanie 1,7 – 2 mm zwykle jest bezpieczne do silników nie wyczynowych. W przypadku za dużego splanowania (zbyt wysoki stopień sprężania powodujący spalanie stukowe) reguluje się to najlepiej podkładkami w kształcie pierścieni z blachy miedzianej lub aluminiowej. Grubość należy dobrać tak by silnik pracował prawidłowo
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|