Autor |
Wiadomość |
georgeby |
Wysłany: Czw 9:57, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Tak jak wspomnialem wczesniej. To jest silnik Isuzu 1.7 DI Wiec chiptuning rowniez laczy sie ze zmiana mapy gyz jest to hybrydowy sterownik.
Opornik takze nie wchodzi w gre bo jest modul streujacy a nie czujnik ; / |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Czw 9:38, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Jeżeli seryjnie jest turbo, to najlepszym i najłatwiejszym sposobem tuningu jest chiptuning. |
|
|
georgeby |
Wysłany: Śro 17:39, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Wporzadku. Chcialbym zauwazyc ze turbo posiadam seryjnie w silniku. Zmiana na wieksze wiaze sie z mapowaniem co kosztuje sporo i nie posiada gwarancji. |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Śro 6:20, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Witam,
Dla silników diesla sportowe wałki rozrządu dają niskie przyrosty mocy z uwagi na ograniczenia konstrukcyjne. Najlepszym sposobem zwiększenia mocy jest założenie turbo.
Co do założenia wałków z wersji CDTi nie dysponujemy informacjami jakie są różnice w wałkach między silnikami, dlatego nie możemy określić czy będzie jakaś różnica.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
georgeby |
Wysłany: Pon 15:57, 31 Mar 2014 Temat postu: Walek rozrzadu Opel Corsa C |
|
Witam , posiadam Opla Corse C rok 2002 z silnikiem 1.7 DI Od isuzu o mocy 65 km. Autko do codziennej jazdy ale sporotwy charakter musi miec, dlatego rozgladam sie za sprtowym walkiem rozrzadu , lub czy mozna dopasowac z wersji cdti 101 km i czy bedzie jakas roznica ? |
|
|