Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 13:32, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
Na wałku GT moment zmniejsza się około 5% poniżej 3000 – 3200 obr/min a podwyższa się powyżej.
Po każdorazowym wymianie wałka na inny rodzaj należy przestroić komputer.
Dla tego silnika przyrost mocy przy wałku GT może wynieść około 5-8%.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
 |
Gość |
Wysłany: Czw 15:24, 23 Sty 2014 Temat postu: |
|
Dziękuję za informację.
Chciałbym się jeszcze zapytać, czy po zamontowaniu wałka typu GT spadnie dynamika w dolnym zakresie obrotów silnika i jego elastyczność ? Tzn. czy np. w ruchu ulicznym trzeba będzie wyżej "kręcić" silnik ?
Jeżeli auto posiada już zmienione oprogramowanie silnika i dodatkowo zdecyduję się na montaż wałka typu GT. To czy to oprogramowanie będzie aktualne, czy trzeba będzie zastąpić je nowym ?
W przypadku tego silnika, na ilu procentowy wzrost mocy można realnie liczyć ? |
|
 |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Śro 12:38, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
Witam,
Niestety nie można przerobić oryginalnego wałka na sportowy.
Mamy w ofercie nowy wałek typu GT o numerze 20280 w cenie 1087,20 zł brutto.
Wałek jest bardziej odporny na ścieranie od dostępnych na rynku zamienników. Musi być montowany z nowymi dźwigienkami (kosz u nas 19,31 zł za dźwigienkę).
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
 |
Gość |
Wysłany: Pon 2:41, 13 Sty 2014 Temat postu: BMW E36 M40 1.8 |
|
Witam.
Proszę o informacje odnośnie tego czy można przerobić standardowy wałek od BMW E36 M40b18 na model GT do codziennego użytku na ulicę ?
Drugie pytanie dotyczy ceny gotowego wałka GT oraz tego czy jego stop jest twardszy od seryjnego ? |
|
 |