Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Śro 13:48, 08 Sty 2014 Temat postu: |
|
"Masa koła może być minimalna, luzy zaworowe bez pomiaru wałka nie jesteśmy w stanie dokładnie określić (555 to nie nasza produkcja). Należy ustawić 0,15 mm na ssaniu i 0,20 na wydechu i zostawić jeżeli nie hałasują zawory.
pozdrawiam,
Lech Świątek" |
|
 |
marini |
Wysłany: Czw 10:03, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
Dziękuję za odzew,ale jeszcze mam 2 wątpliwości.Jaki ma być luz zaworowy i masa koła zamachowego? |
|
 |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Śro 8:05, 20 Lis 2013 Temat postu: |
|
"Głowica planowana około 3 mm, zapłon wcześniejszy – 15 stopni, najlepiej goły wydech. Wałek trzeba fazować tak by współotwarci wypadało około 5 stopni przed GMP ale potem, już na próbach, najlepiej na hamowni te ustawienia doprecyzować.
pozdrawiam,
Lech Świątek" |
|
 |
marini |
Wysłany: Śro 13:39, 13 Lis 2013 Temat postu: 126p '555" Zalecenia |
|
Witam,nie dawno kupiłem wałek niby '555".I teraz mam pytanie jak dostoić do niego silnik,nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.Proszę o pomoc |
|
 |