Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Pon 13:06, 04 Lut 2013    Temat postu:

Witam,

W tym modelu silnika zwiększanie wzniosu zaworów jest ograniczone. Wałek jest tunelowy, tzn. przechodzi przez gniazda głowicy podczas montażu, dlatego wymiar krzywek jest ograniczony wymiarami czopów. Im większy wznios tym mniejszy wymiar koła podstawowego i gorsza współpraca z dźwigienką. Po przekroczeniu pewnego wzniosu dźwigienka zaczyna podcinać krzywkę i układ ulega szybkiemu zużyciu.

Gwarantujemy, że nasze wałki dotychczas opracowane będą działały prawidłowo (może je Pan zobaczyć w naszym sklepie: http://sklepswiatek.pl/advanced_search_result.php?search_in_description=0&keywords=M+30+B35&x=0&y=0). Możemy wykonać wałki o innych parametrach, jednak trzeba będzie sprawdzić jak współpracują z dźwigienkami.

Koszt wałka 1651 zł brutto. Czas produkcji: 3-4 tygodnie od daty zamówienia.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
codigo
PostWysłany: Pią 3:32, 25 Sty 2013    Temat postu: BMW M30B35 211KM

Witam,

Interesuje mnie wykonanie dedykowanego wałka o większym wzniosie dla zaworów dolotowych, przy możliwie jak najmniejszym zwiększeniu czasu otwarcia. Proszę o podanie możliwy wariantów.

Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group