Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Śro 9:32, 05 Gru 2012 Temat postu: |
|
"Otwory 4 śrub M6 mocujących koło rozrządu należy tak podpiłować, by można regulować wałek w ustawieniu współotwarcia zaworów („mijanka”, gdy zawór wydechowy się zamyka a ssący otwiera) z wyprzedzeniem 5 stopni przed GMP +/- 5 stopni (czli od 0 – 10 stopni przed GMP). Ostateczne ustawienie wałka trzeba dobrać na próbach drogowych. Przyspieszenie wałka daje większy moment obrotowy kosztem mocy, opóźnienie odwrotnie: większą moc, ale mniejszy moment.
pozdrawiam,
Lech Świątek" |
|
|
Honza |
Wysłany: Wto 20:12, 27 Lis 2012 Temat postu: Re: Wałek rozrządu Fiat 126p (FT.20040) |
|
Honza napisał: | Dzień dobry, proszę, mam pytanie. Ile stopni (mm) należy zmienić duze kolo rozrzadu pro walek W.105 (FT.20040)?
Dziękuję bardzo Honza |
specifikace silnika:
Glowica spalnovana -4mm
Wielke zawory, wielke kanaly
Lekkie kolo zamachowe
Przerobiony gaznik
Wolny tlumik
Walek rozrzadu swiatek 105
Proszę o ile przefazować wałek rozrzadu?
Se samochodem jeździ klasyczne rajdy a sprinty. |
|
|
Honza |
Wysłany: Wto 15:22, 27 Lis 2012 Temat postu: Wałek rozrządu Fiat 126p (FT.20040) |
|
Dzień dobry, proszę, mam pytanie. Ile stopni (mm) należy zmienić duze kolo rozrzadu pro walek W.105 (FT.20040)?
Dziękuję bardzo Honza |
|
|