Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 13:13, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
"105 będzie dobry. Warto go kątować na próbach drogowych lub jeszcze lepiej na hamowni.
pozdrawiam,
Lech Świątek" |
|
|
Evro |
Wysłany: Pią 17:05, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
Dodam jeszcze że zdziwiony byłem gdy powiedziano mi że nie mam fazować tego wałka (halczyński 310) pytanie może to jest sposób na poprawe tego dołu?? ale i tak myślę o zmianie wałka koledzy z rajdów jeżdzą przedewszystkim na pana W105 i chwalą ale ja bym chicał zaczerpną wiedzy fachowca |
|
|
Evro |
Wysłany: Pią 14:54, 19 Paź 2012 Temat postu: Prośba o dobranie wałka do 126p |
|
Witam wiem ze takich pytań jest mnówstwo ale prosiłbym o porade szukam wałka wyczynowego do 126p jeżdze w kjs i sprintach mam teraz wałek pana halczyńskiego 310 ke ale jakoś mi nie odpowiada zostałem uprzedzony o słabym dole ale jednak mi to nie odpowiada jaki by mi pan wałek doradził
Modyfikacje
-głowica obrobiona -6mm
-duże zawory
-koło zamchowe odelżone
-poprawiony dolot (RC)
-skrzynia krótka A grupa
-oczywiście wydech bredka (kopia pachonia)
- zmodyfikowany gaźnik
z góry dziękuję pozdrawiam |
|
|