Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 9:17, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
Witam,
Produkujemy wałek 1343.GT (aktualne oznaczenie: FT.20010). Jest to wałek sportowy do codziennej jazdy. Zalecane przeróbki:
- wyprzedzenie statyczne zapłonu - ok.15 stopni
- planowanie głowicy silnika o 1,8÷2,0mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typuWUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25÷45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- przefazowanie kątowe całego wałka w celu uzyskania najkorzystniejszych czasów otwarcia zaworów
Poniżej porównanie wałków GT.1343 i R.385 (aktualne oznaczenie: FT.20000):
(1343 / 385)
Wznios: 7,00 / 7,20 mm
Czas otwarcia: 276 / 298 stopni
Większą moc można uzyskać zakładajać wałek 385, jednak wskazane będą większe przeróbki, ponieważ jest to wałek przeznaczony do rajdów. W porównaniu do 1343 silnik będzie słabszy w dolnym zakresie obrotów (do 2,500) a mocniejszy w górnym.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|