Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 11:16, 11 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Aby obliczyć wznios krzywki prawidłowo, należy pomierzyć suwmiarką największy i najmniejszy wymiar krzywki. Różnica między tymi wymiarami daje wartość wzniosu krzywki.
Strojenie jest jak najbardziej wskazane, żeby osiągnąć jak najlepszy przyrost mocy.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
Dawid |
Wysłany: Wto 10:21, 11 Wrz 2012 Temat postu: |
|
w moim silniku były seryjne wałki-jest to zwykłe c20xe, chyba źle mierzyłem wznios krzywki bo nie wiem jak prawidłowo się to robi. Dodam że kupiłem używane wałki ale waszej produkcji i myślałem że ktoś sprzedał mi jakiś szajs. Po zamontowaniu wałki chodzą zmieniła się charakterystyka pracy silnika. Pozostało strojenie. Pozdrawiam. |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 10:02, 11 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Witam,
Poniżej porównanie parametrów wałków sportowych GT i seryjnych które posiadamy na wzór:
Numer i typ wałka: Ssanie 21780 / Wydech 21790 typ GT
Wznios krzywki: 10,50 / 10,50 mm (seria 9,20 / 9,50 mm)
Całkowity czas otwarcia: 253° / 253° (seria 232° / 250°)
Czas otwarcia (2,0 mm): 204° / 204° (seria 182° / 197°)
Są to wałki typu GT, więc przeznaczone do aut na ulicę z niewielkimi przeróbkami i przyrostem mocy rzędu 10-15%.
Z moich informacji wynika, że inne wałki były stosowane w silnikach C20XE w turbo i do takich silników nasze wałki typu GT mogą być za słabe. Pytanie jakie wałki seryjne Pan posiada.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
Dawid |
Wysłany: Pon 21:27, 10 Wrz 2012 Temat postu: wałki c20xe GT 253s 10,5 |
|
Witam, zakupiłem takie wałki i chciałem się dowiedzieć coś o nich, ponieważ krzywka jest krótsza od krzywki w seryjnym wałku. Myślałem że wznos będzie większy na krzywce. |
|
|