Autor Wiadomość
Patrio93
PostWysłany: Wto 23:58, 14 Wrz 2010    Temat postu: Dorabianie wałka

Wita, czy jest możliwość wykonania wałka 385 lub 760 na dostarczonym przeze mnie wałku? Jesli tak to jaka jest tego cena i w jakim stanie musi byc wałek dostarczany?
ŚWIĄTEK - SPORT
PostWysłany: Wto 9:34, 18 Sie 2009    Temat postu:

Witam
proponuje złozyć rozrzad w pierwszej kolejności na znaki
nastepnie najlepsza metoda ustawienia katowego wałka jest metoda doświadczalna
ma to być precyzyjne ustawienie więc w kazdym silniku jest troche inaczej
zazwyczaj wałki sie przyspiesza w stosunku do wału korbowego
pozdrawiam
Marcin
PostWysłany: Śro 13:31, 05 Sie 2009    Temat postu: pytanie o fazowanie

Kupiłem od Pana Wałek 760 i 385 i mam w związku z tym pytanie dotyczące fazowania. Czy może Pan podać wartości o jakie trzeba przefazować koła( i w którą stronę) dla poszczególnych wałków?
Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź
michal
PostWysłany: Pią 16:11, 27 Lut 2009    Temat postu: FIAT 126: Sportowy wałek typ 760

Jest to sportowy wałek rozrządu przeznaczony do zwiększania mocy silników samochodu Fiat 126 (wszystkie typy silników). W porównaniu do wałka seryjnego, wałek sportowy posiada krzywki o większych wzniosach, czasach otwarcia i sportowej charakterystyce wzniosu.

Efekty:

-wzrost momentu obrotowego i mocy silnika do 35-40KM
-poprawa przyspieszenia pojazdu 0-100km/h w 12-16sek.
-wzrost prędkości maksymalnej do 130-140km/h

Zalecane przeróbki silnika:

W celu wykorzystania w pełni możliwości sportowego wałka rozrządu 760 zaleca się następujące przeróbki silnika:

- wyprzedzenie statyczne zapłonu - ok.15stopni
- planowanie głowicy silnika o 3,0÷3,5mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25÷45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- stosowanie paliwa LO 98
- przefazowanie kątowe całego wałka w celu uzyskania najkorzystniejszych czasów otwarcia zaworów

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group