Autor |
Wiadomość |
Patrio93 |
Wysłany: Wto 23:58, 14 Wrz 2010 Temat postu: Dorabianie wałka |
|
Wita, czy jest możliwość wykonania wałka 385 lub 760 na dostarczonym przeze mnie wałku? Jesli tak to jaka jest tego cena i w jakim stanie musi byc wałek dostarczany? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
ŚWIĄTEK - SPORT |
Wysłany: Wto 9:34, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
Witam
proponuje złozyć rozrzad w pierwszej kolejności na znaki
nastepnie najlepsza metoda ustawienia katowego wałka jest metoda doświadczalna
ma to być precyzyjne ustawienie więc w kazdym silniku jest troche inaczej
zazwyczaj wałki sie przyspiesza w stosunku do wału korbowego
pozdrawiam |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Marcin |
Wysłany: Śro 13:31, 05 Sie 2009 Temat postu: pytanie o fazowanie |
|
Kupiłem od Pana Wałek 760 i 385 i mam w związku z tym pytanie dotyczące fazowania. Czy może Pan podać wartości o jakie trzeba przefazować koła( i w którą stronę) dla poszczególnych wałków?
Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
michal |
Wysłany: Pią 16:11, 27 Lut 2009 Temat postu: FIAT 126: Sportowy wałek typ 760 |
|
Jest to sportowy wałek rozrządu przeznaczony do zwiększania mocy silników samochodu Fiat 126 (wszystkie typy silników). W porównaniu do wałka seryjnego, wałek sportowy posiada krzywki o większych wzniosach, czasach otwarcia i sportowej charakterystyce wzniosu.
Efekty:
-wzrost momentu obrotowego i mocy silnika do 35-40KM
-poprawa przyspieszenia pojazdu 0-100km/h w 12-16sek.
-wzrost prędkości maksymalnej do 130-140km/h
Zalecane przeróbki silnika:
W celu wykorzystania w pełni możliwości sportowego wałka rozrządu 760 zaleca się następujące przeróbki silnika:
- wyprzedzenie statyczne zapłonu - ok.15stopni
- planowanie głowicy silnika o 3,0÷3,5mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25÷45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- stosowanie paliwa LO 98
- przefazowanie kątowe całego wałka w celu uzyskania najkorzystniejszych czasów otwarcia zaworów |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |