Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 9:58, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Ciśnienie sprężania 13,5 jest prawidłowe. Chyba, że podaje Pan wartość stopnia sprężania? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
stefano |
Wysłany: Wto 0:12, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Dziękuję za odpowiedź.
Kolejne pytanie - zmierzyłem sprężanie i wyszło równiutko 13.5 na każdym cylindrze, czyli o 1/3 więcej niż Pan napisał. Czy mogą być z tego powodu problemy??
Pozdrawiam. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 7:44, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
To jest wałek 265 stopni przy wzniosie 9,6 mm. Jest to dość dobry wałek sportowy nadający się do rajdów. Wskazane co najmniej dobry sportowy wydech i chiptuning. Dobrze też takie silnii chodzą na lepszych kolektorach ssących chociażby od starego Punto (aluminiowy wielopunktowy wtrysk i większa przepustnica) Silnik można sprężyć do około 10 – 10,5 . Regulowane koło umożliwi lepsze zestrojenie rozrządu.
pozdrawiam,
Lech Świątek |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
stefano |
Wysłany: Wto 17:41, 26 Cze 2012 Temat postu: Wałek 1070 CC |
|
Witam.
Kupiłem od znajomego wałek o oznaczeniu 1070 i poniżej cyfrą 3 jeżeli to ważne. Znajomy deklaruje że jest to wałek o czasie 265 * i wzniosie 9.5 mm. Pytanie czy mówi prawdę??
I pytanie, jakie modyfikacje są niezbędne do założenia tego wałka?? Regulowane kółko, wymiana szklanek itp ?? Dodam że będzie on pracował w A grupowej głowicy. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |