Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 9:08, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
Witam,
Wznios nie ma takiego dużego znaczenia jak czasy otwarcia zaworów. W silnikach sportowych zwykle robi się krzywki ssące dłuższe od wydechowych około 10 stopni. Jeżeli firma produkuje równe krzywki ssące i wydechowe to w samochodach seryjnych najczęściej robi to w celu obniżenia kosztów produkcji.
Najlepsze efekty powinna dać konfiguracja 3.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
sipa666 |
Wysłany: Wto 16:49, 27 Gru 2016 Temat postu: |
|
Witam.
Zasłyszałem ostatnio pare mitów z rożnych ciekawych źródeł, od ludzi którzy troche w tym siedzą.
Chce zapytac rownież tutaj.
Czy warto miec większy wznios walka ssącego niz wydechowego? Moze dać to lepsze efekty niz przy walkach obydwu o tym samym wzniosłe?
Dajmy na to silnik x30xe i trzy konfiguracje wałków:
1) 4x 10.50mm/253*
2) 2x 10.95mm/280* ssący i 2x 10.50mm/253* wydechowy
3) 2x 10.95mm/280* ssący i 2x 10.90mm/276* wydechowy
Która konfiguracja moze dać najlepsze efekty?
Seryjne walki mają 10.0mm/238*.
O przeróbkach dolotu, głowicy, wydechu, stopniu sprężania juz nie wspominam - czekamy tylko na info na których walkach składać potwora
Pzdr! |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 11:49, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
Witam,
Komplet 4 wałków do x30xe to koszt 3026 zł brutto. Termin realizacji 3-4 tygodnie od zamówienia.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
Bobslej89 |
Wysłany: Czw 18:20, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
Jaki jest koszt 4 wałków do x30xe ??? |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 10:09, 25 Lut 2014 Temat postu: |
|
Przerabiamy koła rozrządu na regulowane w cenie 250 zł brutto za sztukę dla typowych kół.
Musiałbym zobaczyć zdjęcia kół od X30XE żeby wycenić ich przeróbkę.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
sipa666 |
Wysłany: Wto 23:14, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
zbocze troche z tematu, ale caly czas w temacie x30xe.
Panie Piotrze, czy dorabiacie lub przerabiacie seryjne koła rozrządu na regulowane?
jestem zainteresowany takimi kołami, ale mam troche problem z informacjami kto moze przerabiac
pzdr |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 10:39, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
Witam,
438 to stare oznaczenie wałka typu GT do silnika X30XE. Parametry wałka:
Luzy zaworowe: hydr.
Czas otwarcia: 253° / 253°
Czas otwarcia (dla 2,0 mm): 204° / 204°
Wznios: 10,50 / 10,50 mm
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
sipa666 |
Wysłany: Nie 20:45, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
wlasnie doszly do mnie wałki dorabiane u Was, kupione okazyjnie
silnik x30xe
maja oznaczenie na koncu wałka: 438
macie jakis spis albo archiwum, zeby sprawdzic ich dokładne parametry?
czyzby moglyby być to te słynne wałki, o jakich pisał kolega w pierwszym poście? 294 stopnie? |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 11:15, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
Witam,
Aktualna cena za dwa wałki ssący typu GT do Opla X30XE to 1513 zł brutto.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
sipa666 |
Wysłany: Wto 1:47, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
witam.
troszke odswieze temat.
jaki bylby obecnie koszt dorobienia walkow ssacych do x30xe ? chodzi wylacznie o te dwie sztuki. 2012r. za 4 szt. bylo 2800, za dwie sztuki to polowe tyle?
pzdr |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 9:01, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
Witam,
Takie wałki możemy zrobić na zamówienie w cenie 2800 zł za komplet 4 wałków. Termin wykonania 4 tygodnie i trzeba przysłać wałki seryjne na wzór.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
GHOSTFACE318 |
Wysłany: Pią 22:30, 24 Lut 2012 Temat postu: opel x30xe v6 |
|
w katalogu niema nic do x30xe , a do pewnego kadetta wsadziliście pare lat temu wałki podobno 294stopnie z pięknym wynikiem, teraz w corsie ten piękny wynik .
jest możliwość kupienia takich wałków i ile one kosztują? |
|
|