Piotr_Swiatek |
Wysłany: Pon 14:53, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
Witam,
Podane przez Pana parametry wałka rozrządu, to maksymalny wymiar krzywki, możliwy do zmierzenia suwmiarką. W silniku zastosowano jeden wzór krzywek wydechowych i dwa ssących. To rozwiązanie może wprowadzać dodatkowe zawirowania mieszanki paliwowej w komorze spalania, co może skutkować lepszym napełnieniem.
Oczywiście do takiego silnika jesteśmy w stanie zaprojektować wałek sportowy typu GT/R zwiększający osiągi silnika w średnim i górnym zakresie obrotów. Koszt takiego wałka to 1250 zł brutto (cena na rok 2011). Będzie nam potrzebny oryginalny wałek na wzór.
Jeśli będzie Pan zainteresowany kupnem wałków, proszę o kontakt z naszym działem sprzedaży:
tel. +48 52 379 66 05
tel. +48 52 379 87 20
gsm: +48 609 034 300
(czynne od 8 do 16, pon-pt).
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
ditfa |
Wysłany: Nie 13:18, 06 Lis 2011 Temat postu: walek civic d16w3 |
|
Witam
Za jakiś czas potrzebował bym walka do takiego silnika w wersji GT bądź R.
Silnik jest to wersja sohc bez vteca występująca w angielskiej wersji.
Zmiany w silniku :
Tłoki z 1,4 z płytszym denkiem zwiększające kompresje, szlif bloku i głowicy do CR ok 11:1
Głowica: powiększone, polerowane kanały wydechowe, powiększone kanały dolotowe.
Porting pompy oleju
Wydech: kolektor 4-2-1 (chinol) reszta wydechu z wersji vti
Dolot: z wersji vtec (d16z6), większa przepustnica, prawdopodobnie z portingiem + dolot simoty tiny.pl/h1np7
Do tego oczywiście regulowane kółko rozrządu i strojenie.
Z tego co znalazłem o seryjnym walku rozrządu
Cytat: | D16W3
IN - 35.018 krzywka A
34.734 krzywka B
EX - 37.904 |
Niestety te numery to dla mnie czarna magia. Wizualnie wygląda to tak jak by jedna krzywka otwierała i zamykała zawór wcześnie niż druga. Jaki to ma wpływ na parametry silnika?
To na czym zależy mi po zmianie walka to poprawa osiągów w średnim i górnym zakresie obrotów
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam |
|