Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Pon 14:32, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
"Każdy wałek warto fazować, żeby lepiej wykorzystać jego możliwości oraz dopasować go do pozostałych przeróbek silnika. Orientacyjne ustawianie wałka przy pierwszym montażu we Fiacie 126p: na współotwarcie zaworów (równo, lekko uchylone zawory ssący i wydechowy w GMP) tak, by wypadało 5 – 10 stopni przed GMP.
pozdrawiam,
Lech Świątek" |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
126p WRC |
Wysłany: Pią 16:48, 24 Lut 2012 Temat postu: FT24690 |
|
Witam
Nabyłem taki wałek gdyż zasugerowano mi lepszy od 105 do KJS.
Jeszcze go nie wkładałem i zastanawiam sie czy przy tych parametrach nie bedzie trzeba fazowac go aby uzyskac lepszy dół ??? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Sob 9:26, 23 Lip 2011 Temat postu: |
|
Witam,
Proponuję Panu nowy prototypowy wałek FT.24690 (760/388), zaprojektowany wg naszych dotychczasowych doświadczeń. Jest on trochę krótszy od wałka wyczynowego 105, dlatego powinien dobrze współgrać z dużym poziomym gaźnikiem.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
abarth 695 |
Wysłany: Czw 15:37, 21 Lip 2011 Temat postu: Wałek do wyczynowego Fiata 126 |
|
Witam prosze o pomoc w wyborze walka rozrzadu. pojemnosc 800cm, glowica -3mm, kolo zamachowe stoczone "po wieniec",gaznik poziomy mikuni(38mm) badz dellorto dhla40,paliwo Vpower RACING ,wydech przelotowy .auto bedzie bralo udzial w wyscigach MALUCH-TROPHY przede wszystkim na Torze POZNAN chcialbym zeby silnik krecil sie mozliwie wysoko.pozdrawiam |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |