Autor |
Wiadomość |
DubSon126p |
Wysłany: Czw 23:00, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
Dziękuję bardzo za odpowiedź
PS.
Pozytywnie zaskoczył mnie ten wałek ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Pon 12:24, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
Witam,
Proponuję założyć rurkę emulsyjną F8.
Dysze dobrać na próbach drogowych (to najlepszy sposób).
Poza tym nic więcej z gaźnikiem nie polecamy robić. Ewentualnie zamienić na większy z przelotem fi 35 do 38 mm, np. poziomy gaźnik od motocykla i dorobione kolanko mocujące.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
DubSon126p |
Wysłany: Sob 15:53, 19 Lut 2011 Temat postu: Wałek 385 - co z gaźnikiem ? |
|
Witam,
mam wałek 385, głowicie splanowaną na 3mm, powiększone wyloty i wloty w głowicy i wyloty w kolankach, koło zamachowe stoczone o ~50 procent masy.
Zastanawiam się co dalej z gaźnikiem...
Mam dyszę ok. 120 (mam też 117 i 115) od powietrza mam 190 (posiadam też 180). Co do rurki emulsyjnej to obecnie zastosowałem F74, ale mam też F8 i F101.
Nie wiem co mam ostatecznie założyć ?
Czy przerabiać coś jeszcze w gaźniku ? (skrócenie dyfuzora, polerka)
Pozdrawiam.
Błażej. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |