Autor Wiadomość
Bartek-Carfix
PostWysłany: Śro 22:39, 27 Paź 2010    Temat postu: BMW m20 2.7i

Witam.
Chciałbym otrzymac informacje, w jaki sposób mogę uzyskac jak najlepszy efekt(wydatek) po przeróbe silnika. Jest to silnik m20, z dołem od ety (m20b27) i górą od (m20b25). Uzyskam w ten sposób większą pojemność (inny skok tłoka), i inny stopień spręzania. Mysle ze stopien sprezania bedzie na poziomie 9.5:1. Zastosuję wałek Swiątka, który kupilem juz kilka lat temu. Jest to wałek o wzniosie 7.2, i czasie otwarcia 259. Przełożenie krzywki zaworowej wynosie 1.517, czyli wznios zaworu ok 11mm. Układ zasilania wolnossacy.
Koło zamachowe lekkie, oraz wolny układ wydechowy (bez kolektora).

Co moge poprawić, by uzyskac najwieksza moc i moment obrotowy?
W jakim zakresie powinien kształtowac sie optymalny dla tego rozwiązania stopień spręzania? A moze zastosowac oryginalny wałek z silnika m20b25??
Czy zastosowac wtryskiwacze o większej wydajności?

Liczę na Wasza pomoc...

Pozdrawiam
bartek

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group