Autor Wiadomość
SPORT-ŚWIĄTEK
PostWysłany: Czw 8:47, 20 Maj 2010    Temat postu:

witam,
nie ma wałków lepszych gorszych. wałek powinien być dobrany odpowiednio do zastosowanych przeróbek w silniku oraz przeznaczenia samochodu (kjsy, rajdy, ulica). Wałek 760 jest wałkiem o dłuższym czasie otwarcia zaworów oraz o większym wzniosie niż wałek 385. Mamy w ofercie wałki do 126p jeszcze ostrzejsze np. wspomniany 105, 71,53 jednak są to wałki przeznaczone wyłącznie do sportu, wymagające takich przeróbek jak frezowanie tłoków pod zawory itp. Wałek 760 jest wałkiem "ostrym" jak to Pan nazywa jednak bez znacznej straty momentu obrotowego na niskich prędkościach obrotowych silnika. Co do maksymalnej mocy z danego silnika to ograniczeniem jest tylko wyobraźnia Pańska oraz oczywiście umiejętności lub znajomość warsztatu posiadające takowe. Do malucha można założyć wtrysk paliwa, zwiekszyć pojemność, zmniejszyć wage mas wirujących itp, także ilość przeróbek jest ogromna. Wałek 760 pozwala na osiągnięcie 35-40 km z wyżej wymienionymi przeze mnie przeróbkami (w poprzednim poście). Cena takiego wałka to 380 zł. Wałek posiada roczną gwarancje. Jeżeli chciałby Pan uzyskać więcej informacji najlepiej byłoby skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.
pozdrawiam
przehess90
PostWysłany: Pon 21:06, 17 Maj 2010    Temat postu:

Podobno ten wałek 760 jest rtoche lepszy od 385 jest to prawda ? Ma pan na sprzedaż jakiś mocny wałek do fiata 126p ? jaki by to był model i jakie ma parametry ciagu obrotów oraz jaka cena
SPORT-ŚWIĄTEK
PostWysłany: Pon 9:20, 17 Maj 2010    Temat postu:

Witam, wałek 105 jest wałkiem o dłuższym czasie otwarcia, także wartości maksymalne momentu obrotowego jak i mocy przenoszone są w wyższe partie prędkości obrotowych. Na wałku 760 w zalezności od modyfikacji przeprowadzonych w silniku mozna osiągnąć od 35 do 40 km. Zalecane modyfikacje to:
wyprzedzenie statyczne zapłonu - ok.15
planowanie głowicy silnika o 3,0÷3,5mm
zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
zmniejszenie masy koła zamachowego o 25÷45%
zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
Przehess90
PostWysłany: Nie 22:32, 16 Maj 2010    Temat postu: Pytanie o Wałek 760

Witam . mam pytanie mianowicie jaki jest wałek 760 w porównaniu z 105 ? który lepszy i czym się różnią . Jak z 760 wydobyć max mocy ? jest on silnym walkiem do mocnych silników ? proszę o odpowiedz . Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group