WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ŚWIĄTEK - SPORT
Wysłany: Wto 9:58, 18 Sie 2009
Temat postu:
Witam
faktycznie długo tu nie zagladałem
stopień spręzania 12,5 : 1 to duzo jednak przy dobrym paliwie i odpowiednim srtojeniu nie powinno byc problemu
wałki dobieramy zazwyczaj do planowanych przeróbek oraz zastosowania samochodu
czy auto jet przeznaczone do jazdy codziennje czy do sportu
jezeli sport to jaki ?
co jeszcze jest lub bedzie przerobione
wydaje mi się ze podobny na podobne pytania odpowiadałem za pomoca poczt elektronicznej ale moze to byc inna sprawa
pozdrawima
bartek
Wysłany: Wto 17:59, 23 Cze 2009
Temat postu:
Czy ktoś tutaj zagląda??
bartek
Wysłany: Sob 12:12, 20 Cze 2009
Temat postu: C20XE + tłoki doprężające 12,5:1
Witam,
Jestem w trakcie remontu silnika.
Na ten moment jest zrobiony cały dół na gotowo:
planowanie bloku,
szlif bloku przez płytę imitującą głowicę,
pasowanie panewek,
wyważanie korbowodów,
wyważanie całego układu korbowodowego ze sprzęgłem itp,
Teraz czas na głowicę...
Jaki wałek wybrać? Czy GT? Czy ostrzejsze? Do tego zapewne przydadzą się regulowane koła rozrządu...
Nasłuchałem się o spalaniu stukowym przy tej modyfikacji... Jak się go pozbyć?? Proszę o radę..
Na koniec auto będzie strojone POZDRAWIAM
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin