WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piotr_Swiatek
Wysłany: Śro 9:32, 19 Lut 2020
Temat postu:
Dziękujemy za pozytywną opinię i polecamy się na przyszłosć.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Mario[PL]
Wysłany: Wto 20:46, 11 Lut 2020
Temat postu:
Dzień dobry,
Zamontowałem dzisiaj zakupiony wałek rozrządu od AER, silnik na wolnych obrotach pracuje równomiernie jak nowy. Jestem bardzo zadowolony z zakupu.
Wałek rozrządu od firmy Swiątek jest solidniejszy niż oryginał krzywki są jednakowej szerokości na całym obwodzie. Bardzo pomocna była informacja telefoniczna odnośnie zużycia krzywki od strony przeciwnej czyli z tyłu krzywki. Przy popychaczach hydraulicznych powoduje to wtłoczenie większej ilości oleju do popychacza i powoduje niedomykanie zaworów co jest przyczyną wypadania zapłonu i spadku kompresji. W moim przypadku nowy wałek od AER rozwiązał problem całkowicie. Dziękuję i pozdrawiam
Piotr_Swiatek
Wysłany: Śro 7:44, 29 Sty 2020
Temat postu:
Dzień dobry,
Produkujemy obydwa wałki i są między nimi różnice w profilach krzywek i ich ustawieniu.
Inny wałek może mieć wpływ na falowanie ale nie jest to jedyny czynnik. Może być np: zabrudzona przepustnica.
Polecałbym rozpocząć od czyszczenia przepustnicy, sprawdzenia czujnika położenia i przeprowadzenia procedury kalibracji przepustnicy. Jeżeli to nie pomoże to można spróbować zmienić wałek na seryjny od AER.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Mario[PL]
Wysłany: Wto 11:03, 28 Sty 2020
Temat postu: POLO III 6n1 AER 1997 1.0 wałek od AEX 1.4
Witam
Proszę o pomoc otóż w Polo III AER 1.0 1997r jest problem z nierówna praca silnika na wolnych obrotach i wibracjach silnika, podczas normalnej jazdy jest O.K.
Pojawił się nowy trop otóż oznaczenia na wałku rozrządu są 030AM oraz WTR10 po przeszukaniu internetu wynika ze jest to wałek od 1,4 8V od AEX
Czy wałek rozrządu od silnika 1,4 8V można założyć do silnika 1.0 8V AER czy są 100% zamienne ?
Znalazłem coś takiego na innym forum:
Witam mógłby ktoś sprawdzić czy wałek rozrządu z aer`a pasuje do aex`a podejrzewam że nie bo pewnie różne czasy otwarcia zaworów ze względu na inny skok tłoka ale chciałbym się upewnić.
O ile fizycznie będzie pasować do głowicy to napewno różni się fazami rozrządu Teraz sobie porównaj czy będzie pasować
Fazy rozrządu
AEX
APQ ANX AKV Otwarcie wlotu po GZP-10 Zamknięcie wlotu po DZP-27 Otwarcie wylotu przed
DZP-27
Zamknięcie wylotu przed GZP-10
Fazy rozrządu
AER
Otwarcie wlotu po GZP-10 Zamknięcie wlotu po DZP-27 Otwarcie wylotu przed
DZP-34
Zamknięcie wylotu przed GZP-10
Czy może to mieć wpływ na falowanie silnika AER na wolnych obrotach ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin