WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piotr_Swiatek
Wysłany: Wto 14:47, 06 Lut 2018
Temat postu:
Dzień dobry,
Do uzyskania 30KM polecamy wałek 24820. Jeżeli chciałby Pan większą moc (około 30-35KM) to wtedy wałek 20000 bedzie lepszy. Porównanie parametrów tych wałków znajdzie Pan w naszym katalogu:
http://swiatek.com.pl/uploads/fiat126pPl.pdf
Obydwa wałki nie zmniejszają trwałości silnika. Spalanie zależy w głównej mierze od stylu jazdy.
Z danych technicznych wynika, że producent przewiduje luz między tłokiem a cylindrem 0,07-0,09 mm. Proponowany przez Pana luz będzie odpowiedni.
Stosowanie aluminiowego wentylatora nie wpłynie na osiągi silnika. Przy codziennej eksploatacji nie jest zasadne stosowanie takiej przeróbki.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Bonifacy126
Wysłany: Wto 19:56, 30 Sty 2018
Temat postu:
Jeszcze miałbym takie pytania - jaki luz pomiędzy cylindrem a tłokiem radzi Pan zachować? Będę robił IV szlif (77,8mm). Wstępnie myślalem o 0,07mm. I drugie - czy warto zastosować w takim silniku aluminiowy wentylator chłodzenia? Pozdrawiam!
Bonifacy126
Wysłany: Wto 18:53, 30 Sty 2018
Temat postu: Wałek GT Fiat 126p
Witam, jaki wałek GT poleciłby Pan do Malucha? Chciałbym zbudować nieco wzmocniony (ok. 30 KM) silnik o niezbyt mocno zwiększonym zapotrzebowaniu na paliwo i sporej trwałości, ma służyć głównie do jazdy w mieście i na trasie. Oczywiście planuję też inne przeróbki (planowanie głowicy, odelżenie koła zamachowego, poprawienie dolotu i wydechu). Zastanawiałem się nad wałkami 1343 i 24820, czy mógłby Pan przybliżyć od strony praktycznej różnice między nimi (przebieg mocy, momentu, spalanie)? A może istnieje jeszcze jakiś wałek, który spelniałby moje oczekiwania? Pozdrawiam serdecznie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin