WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piotr_Swiatek
Wysłany: Pon 9:20, 25 Maj 2015
Temat postu:
Witam,
Gniazda tak się profiluje zawsze. Natomiast zaworów nie przerabiany stosujemy
fabryczne kąty przylgni.
Wałek miałby około 260 stopni
Kąty:
OS 30
ZS 50
OW 60
ZW 20
Kąt a =105 stopni
Wznios 20% więcej od seryjnego
Można stroić fabryczne ECU, jednak my takiej usługi nie wykonujemy. Możemy zamontować komputer ECU Master i wystroić silnik.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Gość
Wysłany: Wto 19:37, 12 Maj 2015
Temat postu:
Dziękuję za odpowiedź.
Czy robicie zawory na trzy kąty z tym portingiem? Ile trzeba dopłacić?
I jeszcze jakie kąty i wzniosy miała by wersja gt/r ?
Strojenie rozumiem fabrycznego ecu? Robicie takie strojenia?
Piotr_Swiatek
Wysłany: Wto 11:48, 12 Maj 2015
Temat postu:
Witam,
Robiliśmy wałki do starszej wersji silnika. Do KJS-ów możemy wykonać wałek typu GT lub trochę mocniejszy GT/R. Przyrost mocy przy wałku GT wyniesie około 10-15% a przy GT/R 15-20%. Po montażu wałka konieczne jest strojenie silnika.
Obróbka głowicy doda jeszcze około 5% mocy. Dobrze byłoby też zamontować sportowy układ wydechowy i ssący o większych przekrojach, np. od większego silnika.
Koszt wałka to 1045 zł brutto. Termin wykonania 3-4 tygodnie. Potrzebowalibyśmy wzór wałka do pomiarów.
Modyfikacja głowicy czyli obr kanałów to koszt 1200zł brutto. Do tego trzeba doliczyć koszty prowadnic + uszczelniaczy zaworowych ewentualnie zaworów.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Gość
Wysłany: Sob 0:50, 09 Maj 2015
Temat postu: Clio II 06' 1.2 8v 58km wałek do kjs
Witam.
Robiliście może wałki do tej jednostki? Jeśli tak to jakich przyrostów oczekiwać? Jedna wersja bez modyfikacji głowicy i ze zrobioną głowicą. Jeżeli robiie tesz głowice to jakie koszty?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin