WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piotr_Swiatek
Wysłany: Czw 7:05, 14 Sie 2014
Temat postu:
Witam,
Przepraszam za późną odpowiedź, ale byłem na urlopie. Wałek 20010 jest wałkiem typu GT na miasto.
Trzeba w pierwszej kolejności:
· Sprawdzić pompę paliwa – zakładając chociaż na próbę nową
· Sprawdzić osiągi na całkowicie seryjnym wałku
W drugiej kolejności, po sprawdzeniu że wszystkie elementy osprzętu (zapłon, zasilanie) są w nienagannym stanie technicznym:
· Fazować wałek rozrządu: zrobić fasolki w dużym kole rozrządu i przestawiać wałek by uzyskać najlepsze osiągi. Wstępnie na współotwarci zaworów około 5 stopni przed GMP.
· Najlepiej stroić na hamowni
pozdrawiam,
Lech Świątek
Maciej
Wysłany: Śro 21:18, 23 Lip 2014
Temat postu: Wałek FT 20010 126p
Witam jestem tu nowy i mam sprawę
Zamówiłem u Państwa wałek FT20010 do 126p na aparacie zapłonowym jezdze juz ponad 2 lata z tym wałkiem i zauwazyłem ostatnio problem otóż
na 1,2 i 3 biegu auto idzie jak szalone na 3 biegu dojdzie do max 90 km/h ale jak mu wrzuce czwórke to wogóle nie czuc zeby auto sie wkrecało na obroty po prostu nie zbiera sie tak jak na tamtych 3 biegach mam porobione
glowica -2mm
wydech michaela
głowica obrobiona (kanały ssący wydech powiekszone obrobone nowe zawory prowadnice )
gaznik dysza paliwa 120 pow 220 rurka emulsyjna f-74 (przerobiony dyfuzor nowa ośka przepustnicy)
zapłon ustawiony na 13 stopni
nowy wał panewki tłoki cylindry pierscienie
koło 3,7kg
i mam pytanie czy do tych przeróbek coś jeszcze wiecej mam porobic czy wystarxczy \
bawiłem sie z gaznikiem zmieniałem dysze i tak jak mówie na czwórce wogóle nie czuc ze auto sie wkreca na obroty
moze zapłon przestawic inaczej
chciałbym poznac dokładną charakterystyke tego wałka zeby wiedziec czy cos przeoczyłem przy przeróbkach i czy to jest wałek na miasto czy wyczynowy
prosze o pomoc bo juz wyczerpałem swoje pomysły i moze Pan coś mi pomoze
prosze o szybką odpowiedz poniewaz zalezy mi na czasie
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin