Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 10:24, 03 Lut 2015 Temat postu: |
|
Sam wałek bez strojenia może dać przyrost około 5%.
Wałek plus strojenie i kolektor wydechowy - 10-15%.
Co do produkcji wysłałem Panu prywatną wiadomość.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
ibiza 6k |
Wysłany: Nie 18:58, 01 Lut 2015 Temat postu: Witam |
|
2 tygodnie temu złożyłem zamówienie na wałek GT w firmie V-MAXZONE, która współpracuje z waszą firmą i chciałbym się dowiedzieć jak idą postępy i kiedy będzie gotowy i na jaki przyrost mocy i momentu mogę się spodziewać w połączeniu z kolektorem wydechowym 4-2-1 bez strojenia na tą chwilę ?
dziękuję
pozdrawiam |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Śro 7:25, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
1. W wałkach typu GT nie są wymagane modyfikacje tłoków.
2. Przerabiamy koła rozrządu na regulowane.
3. Po tych przeróbkach powinno się uzyskać około 10-15% wzrostu mocy i momentu obrotowego.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
ibiza 6k |
Wysłany: Wto 17:53, 14 Paź 2014 Temat postu: Witam |
|
Dziękuje za odpowiedź. Auto jest na co dzień użytkowane po drodze.
Czy są konieczne modyfikacje tłoków przy wałku GT ?
Czy robicie indywidualnie regulowane koła rozrządu ?
Jakich osiągów mogę się spodziewać po wymianie wałka GT i nowego programu z kolektorem wydechowym ?
Pozdrawiam |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Pon 7:53, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
Witam,
1. Typ wałka zależy od tego gdzie samochód będzie używany (ulica, rajdy, wyścigi itp.) i jakie będą przeróbki silnika. Proszę zobaczyć rodzaje wałków jakie stosujemy na naszej stronie: http://www.swiatek.com.pl/walki-sportowe.
2. Dodatkowe modyfikacje zależą od typu wałka i konstrukcji silnika. Najczęściej jeżeli wałek jest typu GT/R, R lub W to konieczne jest frezowanie nacięć w tłokach.
3. Do wałków nie dołączamy sterowników mapy. Silnik należy przestroić po wszystkich modyfikacjach indywidualnie.
4. Wszystko zależy jak wygląda głowica fabryczna. Jeżeli można zastosować większe zawory i powiększyć kanały to warto.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
ibiza 6k |
Wysłany: Czw 16:29, 09 Paź 2014 Temat postu: Witam |
|
Przymierzam się do zakupu wałka i chciałbym wiedzieć jaki typ wałka byłby najlepszy ?
Czy są konieczne dalsze modyfikacje silnika by nic nie zostało uszkodzone ?
Czy jest dołączona płyta ze sterownikami mapy ?
Jeśli chciałbym robić obróbkę głowicy czy to pozytywnie wpłynie na osiągi silnika ?
Pozdrawiam. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Czw 9:49, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
Wałek GT w silniku benzynowym może podnieść moc do około 10 %. Wskazane jest po wszelkich przeróbkach mechanicznych Tuning elektroniczny na hamowni (pomiar przed przeróbkami i po).
Wałek możemy wykonać na zamówienie. Cena 1050 zł brutto.
Termin realizacji 3-4 tygodnie.
pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
ibiza 6k |
Wysłany: Czw 22:19, 26 Cze 2014 Temat postu: wałek GT |
|
Witam.
Interesuje mnie wałek typu GT do Ibizy 6k 1.0 AER. Jakich osiągów można się spodziewać ??? Czy istnieje możliwość wykonania takiego wałka ?
Do tej pory zmieniony został kolektor wydechowy 4-2-1, wydech 2'' i dolot+filtr stożkowy.
Dziękuję.
Pozdrawiam. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |