WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piotr_Swiatek
Wysłany: Wto 9:17, 09 Paź 2012
Temat postu:
Witam,
Produkujemy wałek 1343.GT (aktualne oznaczenie: FT.20010). Jest to wałek sportowy do codziennej jazdy. Zalecane przeróbki:
- wyprzedzenie statyczne zapłonu - ok.15 stopni
- planowanie głowicy silnika o 1,8÷2,0mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typuWUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25÷45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- przefazowanie kątowe całego wałka w celu uzyskania najkorzystniejszych czasów otwarcia zaworów
Poniżej porównanie wałków GT.1343 i R.385 (aktualne oznaczenie: FT.20000):
(1343 / 385)
Wznios: 7,00 / 7,20 mm
Czas otwarcia: 276 / 298 stopni
Większą moc można uzyskać zakładajać wałek 385, jednak wskazane będą większe przeróbki, ponieważ jest to wałek przeznaczony do rajdów. W porównaniu do 1343 silnik będzie słabszy w dolnym zakresie obrotów (do 2,500) a mocniejszy w górnym.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
blondyn__
Wysłany: Pią 15:38, 05 Paź 2012
Temat postu: Wałek 343GT
Witam
Mam pytanie odnośnie wałka 343GT czy był on przez Państwa produkowany i jakie ewentualnie należałby zrobić modyfikacje do tego wałka(głowica , koło itp) i czy jest lepszy od 385 ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin