WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piotr_Swiatek
Wysłany: Pon 14:53, 14 Lis 2011
Temat postu:
Witam,
Podane przez Pana parametry wałka rozrządu, to maksymalny wymiar krzywki, możliwy do zmierzenia suwmiarką. W silniku zastosowano jeden wzór krzywek wydechowych i dwa ssących. To rozwiązanie może wprowadzać dodatkowe zawirowania mieszanki paliwowej w komorze spalania, co może skutkować lepszym napełnieniem.
Oczywiście do takiego silnika jesteśmy w stanie zaprojektować wałek sportowy typu GT/R zwiększający osiągi silnika w średnim i górnym zakresie obrotów. Koszt takiego wałka to 1250 zł brutto (cena na rok 2011). Będzie nam potrzebny oryginalny wałek na wzór.
Jeśli będzie Pan zainteresowany kupnem wałków, proszę o kontakt z naszym działem sprzedaży:
tel. +48 52 379 66 05
tel. +48 52 379 87 20
gsm: +48 609 034 300
(czynne od 8 do 16, pon-pt).
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
ditfa
Wysłany: Nie 13:18, 06 Lis 2011
Temat postu: walek civic d16w3
Witam
Za jakiś czas potrzebował bym walka do takiego silnika w wersji GT bądź R.
Silnik jest to wersja sohc bez vteca występująca w angielskiej wersji.
Zmiany w silniku :
Tłoki z 1,4 z płytszym denkiem zwiększające kompresje, szlif bloku i głowicy do CR ok 11:1
Głowica: powiększone, polerowane kanały wydechowe, powiększone kanały dolotowe.
Porting pompy oleju
Wydech: kolektor 4-2-1 (chinol) reszta wydechu z wersji vti
Dolot: z wersji vtec (d16z6), większa przepustnica, prawdopodobnie z portingiem + dolot simoty tiny.pl/h1np7
Do tego oczywiście regulowane kółko rozrządu i strojenie.
Z tego co znalazłem o seryjnym walku rozrządu
Cytat:
D16W3
IN - 35.018 krzywka A
34.734 krzywka B
EX - 37.904
Niestety te numery to dla mnie czarna magia. Wizualnie wygląda to tak jak by jedna krzywka otwierała i zamykała zawór wcześnie niż druga. Jaki to ma wpływ na parametry silnika?
To na czym zależy mi po zmianie walka to poprawa osiągów w średnim i górnym zakresie obrotów
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin