WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
SPORT-ŚWIĄTEK
Wysłany: Czw 8:47, 20 Maj 2010
Temat postu:
witam,
nie ma wałków lepszych gorszych. wałek powinien być dobrany odpowiednio do zastosowanych przeróbek w silniku oraz przeznaczenia samochodu (kjsy, rajdy, ulica). Wałek 760 jest wałkiem o dłuższym czasie otwarcia zaworów oraz o większym wzniosie niż wałek 385. Mamy w ofercie wałki do 126p jeszcze ostrzejsze np. wspomniany 105, 71,53 jednak są to wałki przeznaczone wyłącznie do sportu, wymagające takich przeróbek jak frezowanie tłoków pod zawory itp. Wałek 760 jest wałkiem "ostrym" jak to Pan nazywa jednak bez znacznej straty momentu obrotowego na niskich prędkościach obrotowych silnika. Co do maksymalnej mocy z danego silnika to ograniczeniem jest tylko wyobraźnia Pańska oraz oczywiście umiejętności lub znajomość warsztatu posiadające takowe. Do malucha można założyć wtrysk paliwa, zwiekszyć pojemność, zmniejszyć wage mas wirujących itp, także ilość przeróbek jest ogromna. Wałek 760 pozwala na osiągnięcie 35-40 km z wyżej wymienionymi przeze mnie przeróbkami (w poprzednim poście). Cena takiego wałka to 380 zł. Wałek posiada roczną gwarancje. Jeżeli chciałby Pan uzyskać więcej informacji najlepiej byłoby skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.
pozdrawiam
przehess90
Wysłany: Pon 21:06, 17 Maj 2010
Temat postu:
Podobno ten wałek 760 jest rtoche lepszy od 385 jest to prawda ? Ma pan na sprzedaż jakiś mocny wałek do fiata 126p ? jaki by to był model i jakie ma parametry ciagu obrotów oraz jaka cena
SPORT-ŚWIĄTEK
Wysłany: Pon 9:20, 17 Maj 2010
Temat postu:
Witam, wałek 105 jest wałkiem o dłuższym czasie otwarcia, także wartości maksymalne momentu obrotowego jak i mocy przenoszone są w wyższe partie prędkości obrotowych. Na wałku 760 w zalezności od modyfikacji przeprowadzonych w silniku mozna osiągnąć od 35 do 40 km. Zalecane modyfikacje to:
wyprzedzenie statyczne zapłonu - ok.15
planowanie głowicy silnika o 3,0÷3,5mm
zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
zmniejszenie masy koła zamachowego o 25÷45%
zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
Przehess90
Wysłany: Nie 22:32, 16 Maj 2010
Temat postu: Pytanie o Wałek 760
Witam . mam pytanie mianowicie jaki jest wałek 760 w porównaniu z 105 ? który lepszy i czym się różnią . Jak z 760 wydobyć max mocy ? jest on silnym walkiem do mocnych silników ? proszę o odpowiedz . Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin