WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
SPORT-ŚWIĄTEK
Wysłany: Śro 15:46, 17 Lut 2010
Temat postu:
Witam,
na danym wykresie jest charakterystyka zewnętrzna samochodu w którym zostały zmienione wałki rozrządu i silnik został poddany strojeniu. Przy tego typu wałkach (czyli rajdowych) wskazane jest zmienić program sterujący pracą silnika, ponieważ w niektórych partiach prędkości obrotowych silnik może mieć trochę "za ubogo" co może prowadzić do przegrzewania się silnika. Po zamontowaniu wałków radziłbym pojechać na hamownie podwoziową (najlepiej obciążeniową) z pomiarem AFR-u sondą szerokopasmową, wówczas będzie wiadomo czy dany silnik nie potrzebuje więcej paliwa.
remus
Wysłany: Pon 21:31, 15 Lut 2010
Temat postu: fiat bravo 1.6 16V
witam,
posiadam fiata bravo 1.6 16V model przed FL, jestem zainteresowany zamontowaniem do niego sportowych walków, znalazlem na stronie wykres po zamontowaniu walkow rajdowych moc wzrosla do 120 km czy zostaly przeprowadzone jakies dodatkowe modyfikacje jednostki aby osiagnac to co zostalo pokazane na wykresie? ile wyniosla by taka modyfikacja jezeli chodzi o seryjny silnik i czy jest sens montowac walki rajdowe do auta ktore bierze udzial w imprezach sportowych ale jest tez autem "cywilnym". dodatkowo w aucie zostal przerobiony uklad wydechowy i dolotowy. dodatkowo czy po przeprowadzeniu modyfikacji mechanicznych potrzebne jest strojenie silnika ?? czy praca na seryjnym komputerze bedzie nie mozliwa albo szkodliwa dla jednostki napedowej ?? z gory dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin